Spoločnosť Xerox oznámila kompletnú zmenu svojej obchodnej stratégie. Na slovenský trh uvádza celý rad nových produktov s agresívnou cenovou politikou. Nová marketingová a obchodná stratégie spoločnosti Xerox má za cieľ získať väčší podiel z celosvetového trhu reprografických služieb, ktorý predstavuje 52 miliárd dolárov.
„Obchodný úspech firmy si dnes nie je možné predstaviť bez rastu,“ hovorí Anne Mulcahy, predsedkyňa predstavenstva a riaditeľka spoločnosti Xerox. „Prerobili sme každý aspekt našej ponuky reprografických zariadení – od výroby až po distribúciu – aby sme vyvinuli úspornejší a efektívnejší obchodný model. Na tomto základe teraz dokážeme zákazníkom poskytovať väčšiu úžitkovú hodnotu vo viacerých segmentoch trhu. Produkty pre kancelárske použitie predstavujú nosnú oblasť našej produkcie. V posledných piatich rokoch sme do výskumu a vývoja týchto zariadení investovali viac než 1,9 miliardy dolárov. Tieto investície a z nich plynúce výhody chceme využiť, aby sme podporili rast spoločnosti Xerox i úspechy našich zákazníkov.“
Spoločnosť Xerox predstavila rad 21 nových a inovovaných výrobkov – vrátane digitálnych kopírovacích strojov s možnosťou upgradu, multifunkčných výrobkov umožňujúcich tlač a kopírovanie a progresívnych multifunkčných zariadení, ktoré dokážu tlačiť, kopírovať, faxovať i skenovať. Tento nový rad disponuje rýchlosťou tlače/kopírovania od 16 do 90 strán za minútu. Ponúkaný je za vysoko konkurenčné ceny a je skonštruovaný tak, aby poskytoval väčšiu hodnotu než dosiaľ ponúkané stroje.
Stratégia rastu v oblasti reprografických služieb Spoločnosť Xerox predstavila akčný plán zameraný na zvýšenie výnosu a podielu na trhu v oblasti kancelárskej techniky, ktorý v súčasnej dobe predstavuje 7,5 miliardy dolárov. Jednou z častí tejto stratégie je zámer profilovať spoločnosť Xerox ako univerzálneho poskytovateľa všetkých výrobkov pre kancelárie od samostatných digitálnych kopírovacích strojov a tlačiarní až po špičkové multifunkčné systémy pracujúce v sieti, a to pre čiernobielu i farebnú tlač. Funkcie, ktoré boli skôr spájané s drahými výrobkami, sú teraz dostupné v nových konfiguráciách, ktoré zákazníkom umožňujú platiť len za to, čo skutočne potrebujú.
Spoločnosť Xerox súčasne rozširuje svoj sortiment služieb o optimalizáciu ODA (Office Document Assessments). Optimalizáciou postupov pri spracovaní dokumentov je možné ušetriť až 40 % nákladov.
Rad výrobkov
Všetky nové digitálne kopírovacie stroje a kancelárske multifunkčné zariadenia Xerox teraz patria do jedného z troch radov – CopyCentre, WorkCentre alebo WorkCentre Pro. Tieto rady obsahujú nové výrobky, ako aj výrobky, ktoré boli inovované, zlacnené a premenované.
Výrobky CopyCentre (16 – 90 strán za minútu) sú cenovo dostupnou voľbou pre tých zákazníkov, ktorí požadujú rýchle a veľmi spoľahlivé digitálne kopírovacie stroje s možnosťou upgradu na multifunkčné systémy. Nové kopírovacie stroje CopyCentre C32 a C40 s možnosťou farebnej tlače sú naviac najúspornejšie farebné kopírovacie stroje na trhu. Používateľ platí len za farebnú časť plochy tlačenej stránky, zvyšok sa účtuje za štandardné náklady čiernobielej tlače, čo eliminuje zvýšené náklady, ktoré bývajú zvyčajne spojené s čiernobielou tlačou na farebnom zariadení.
Výrobky WorkCentre (16 – 55 stránok za minútu) sú nákladovo efektívne základné multifunkčné zariadenia, ktoré sa používajú na kopírovanie a tlač v sieti s doplnkovou možnosťou faxovania. Pomocou týchto výrobkov môžu firmy konsolidovať svoje kancelárske vybavenie, ušetriť miesto a energiu a zvýšiť produktivitu práce.
Multifunkčné zariadenia WorkCentre Pro (30 – 90 stránok za minútu) poskytujú progresívne funkcie a možnosť integrácie s riešeniami od externých dodávateľov. Rovnako ako výrobky WorkCentre sú aj tieto zariadenia skonštruované s otvorenou architektúrou, takže je možné ich ľahko integrovať do siete a zahrnúť do jej administrácie.