Internetová firma Yahoo! spôsobila na Wall Street prekvapenie prevádzkovým ziskom za druhý štvrťrok, ktorý mierne prekonal odhady analytikov, hoci v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roku bol výrazne nižší. Spoločnosť, ktorú postihol predovšetkým slabší záujem o internetovú reklamu, uviedla, že jej predbežný zisk dosiahol v druhom štvrťroku 8,7 mil. USD, čiže jeden cent za akciu. Je to výrazne menej ako zisk 69,2 mil. USD, resp. 11 centov na akciu za rovnaké obdobie minulého roku, ale nad nulovým ziskom, ktorý podľa firmy Thomson Financial/First Call očakávali v priemere analytici.
Avšak po započítaní všetkých mimoriadnych nákladových položiek, ako nákladov na akvizície a reštrukturalizáciu, vykázala firma stratu. Spoločnosť Yahoo! zaznamenala v poslednom štvrťroku čistú stratu 48,5 mil. USD, teda 9 centov na akciu, v porovnaní s čistým ziskom 53,3 mil. USD za rovnaké obdobie pred rokom. Výnosy firmy poklesli v tomto období medziročne na 182,2 mil. USD z 273 mil. USD. Analytici očakávali výnosy vo výške 175,1 mil. USD. Nový generálny riaditeľ firmy Terry Semel uviedol, že na trhu reklamy, ktorá je hlavným zdrojom príjmov Yahoo!, neočakáva oživenie skôr ako v polovici budúceho roku.