Slovak Telecom pripravil pre svojich zákazníkov a užívateľov internetového dial up prístupu Dial Basic „skvelý vianočný darček“: Za fakturačné obdobie november 2004 nám nerátal dni 1.11. a 17.11. ako sviatky. V praxi to znamená, že za internetové volania v tieto dni uskutočnené pred 16. hodinou nám ST vyfaktúroval tieto pripojenia, ako prekročenie časového limitu!
Pri reklamácii faktúry ľudia z „telekomu“ povedali, že si uvedomujú chybu, ale že spornú faktúru musím podľa reklamačného poriadku zaplatiť v plnej výške. V nasledujúcom fakturačnom období uvedenú sumu vraj odrátajú. To, že bežný občan, teraz pred Vianocami potrebuje každú korunu, to ich asi nezaujíma.
Viem, že som nebol jediný, kto dostal pred Vianocami takýto vianočný darček od Slovak Telecomu. Ťažko by si mohli dovoliť takto hazardovať s dôverou zákazníkov, ak by mali na Slovensku konkurenciu.
Slovak Telecom je monopol, či aspoň dominant. A Slovak Telecom sa k zákazníkom tak aj správa.
Ešte malá perlička: Tieto faktúry chodia zákazníkom v obálke s vianočnou tématikou a nápisom: Užite si vianočné darčeky od Slovak Telecomu. Tak tento darček si naozaj užijeme….