Dohoda umožňuje začleniť celý produktový rad spoločnosti Rockwell FirstPoint Contact do portfólia kontaktných centier spoločnosti Damovo. Ku klientom, ktorí doteraz implementovali technológie od Rockwell FirstPoint Contact, patria lídri v oblasti núdzových služieb, finančných služieb a sektora dopravy. Damovo bude spočiatku ponúkať uvedené technológie vo Veľkej Británii, Írsku, Nemecku a Austrálii, pričom obe strany očakávajú, že dohoda sa rozšíri aj na ostatné krajiny, kde má Damovo zastúpenie.
Partnerstvo zabezpečí klientom spoločnosti Damovo možnosť rozšíriť strategickú hodnotu ich telefonických centier. Riešenie FirstPoint Enterprise 2002 umožňuje jednoduchú integráciu s podnikovými aplikáciami, vrátane systémov CRM, ako je napríklad Siebel. Súčasne poskytuje množstvo aplikácií v oblasti riadenia informácií, čo zvyšuje stupeň kontroly nad efektívnou stratégiou kontaktu so zákazníkmi, s jednoznačným zameraním na návratnosť investícií.
„Damovo si zakladá na nezávislosti od dodávateľov a vyberáme si medzi najlepšími technologickými partnermi vo svete. S riešeniami Rockwell FirstPoint Contact už máme značné skúsenosti, a táto dohoda potvrdzuje hodnotu a kvalitu, akú prisudzujeme ich produktom“, uviedol Pearse Flynn, CEO spoločnosti Damovo.
Spoločným úmyslom oboch spoločností je aj ďalej spolupracovať a ponúknuť zákazníkom možnosť využiť IP technológiu formou jasného migračného plánu na úplnú IP podporu pre multimediálne kontaktné centrá, pri súčasnej ochrane investícií do ich existujúcich systémov.
Damovo je globálnou spoločnosťou, ktorá poskytuje služby v oblasti špičkovej obchodnej komunikácie. Prostredníctvom konzultácií, implementácie návrhov a riadenia dodáva Damovo vyspelé obchodné riešenia v nasledujúcich oblastiach: dátové a konvergované siete, riešenia mobility, elektronická spolupráca (e-collaboration), hlasové riešenia, riadenie podnikových vzťahov a riadené služby.
Rockwell FirstPoint Contact Corporation, pobočka spoločnosti Rockwell Automation, poskytuje kompletné riešenia pre interakciu so zákazníkmi, ktoré podporujú širokú škálu kanálov vrátane hlasových služieb, elektronickej pošty, webu, bezdrôtových sietí a VoIP s využitím jedinečnej infraštruktúry pre otvorenú interakciu.