Od zaciatku apríla poskytujú malým a stredným podnikatelom, ktorí sú klientmi Slovenskej sporitelne, svoje služby dve nové obchodné centrá v Banskej Bystrici a Trnave. Banka tak potvrdzuje novú koncepciu starostlivosti o malých a stredných podnikatelov, ktorú zaviedla v priebehu roku 2002.
Tímy odborníkov, ktorí sa týmto klientom aktívne venujú, banka sústredila v obchodných centrách situovaných tak, aby sa aj teritoriálne co najviac priblížili k svojim klientom. Prvé obchodné centrá v Bratislave, Nitre, Žiline a Košiciach otvorila Slovenská sporitelna v máji minulého roka. Oddelením starostlivosti o malých a stredných podnikatelov a zavedením novej organizacnej štruktúry s kvalitným personálnym obsadením tak výrazne posilnila proaktívny spôsob starostlivosti o túto klientelu.
Úspešné fungovanie každého obchodného centra je závislé od dobrej spolupráce s pobockovou sietou. V praxi to znamená, že pri požiadavke na vykonanie bežných bankových operácií klient komunikuje s pobockou Slovenskej sporitelne, ktorú má najbližšie. Ak má však záujem o nárocnejšie bankové produkty, akými sú napríklad podnikatelské úvery, sú mu k dispozícii pracovníci obchodného centra, ktorí klienta osobne navštívia a na základe odbornej konzultácie mu pomôžu jeho požiadavku zrealizovat.
V súcasnosti obchodné centrá ponúkajú komplexnú paletu produktov a služieb, o ktoré majú malí a strední podnikatelia bežne záujem: úvery, bankové záruky, zahranicné platby, dokumentárne platby, elektronické bankovníctvo, platobné karty a pod. Dôraz kladú na individuálny prístup ku každému klientovi, poradenstvo a akvizíciu. Je zámerom banky, aby poradenstvo pre klienta zabezpecoval jeden odborný pracovník, cím sa vytvára medzi klientom a bankou dlhodobý vztah založený na vzájomnej dôvere a spokojnosti.