Spoločnosť Whirlpool vlani predstavila novú komunikáciu „Sensing the Difference“. Každý zamestnanec mal možnosť interpretovať uvedené heslo tak, ako si ho predstavuje – zo svojho uhla pohľadu. Zamestnanci zohrali významnú úlohu pri interpretácii témy „Sensing the Difference“: uvedomenie si potrieb ľudí a prispôsobenie sa im.
Comerio – talianska centrála spoločnosti Whirlpool, sa v dňoch 01. 07. 2004 – 31. 10. 2004 stalo mekkou zaujímavej fotografickej súťaže značky Whirlpool pod názvom „Sensing the Difference“.
Podmienkou súťaže bolo zaslať 2 fotografie v pevnom formáte (na papieri ľubovoľnej veľkosti), doplnené krátkym popisom v miestnom jazyku a podľa možnosti s prekladom v anglickom jazyku.
Zozbierané fotografie zaslali jednotlivé oddelenia ľudských zdrojov všetkých súťažiacich krajín do centra konania súťaže – talianskeho mesta Comerio. Po uzávierke termínu všetky fotografie posúdila porota, členmi ktorej boli okrem pracovníkov Whirlpool aj externé osoby – experti. Porota skutočne nemala jednoduchú úlohu. Do súťaže sa prihlásilo 14 000 zamestnancov s celkovo viac ako 450 súťažnými fotografiami z celej Európy a Južnej Afriky. Úlohou poroty bolo posúdiť 5 diel, ktoré tvorili 3 štandardné a 2 špeciálne témy. Zaujímavosťou bol fakt, že najväčší počet súťažných fotografií pochádzal z Južnej Afriky, Poľska a výrobného závodu v Poprade.
Víťazom jednej zo súťažných kategórií „Working Environment“ sa stal Ing. Miroslav Zumrík zo spoločnosti Whirlpool Slovakia s fotografiou česko-slovenského tímu. Víťazná snímka pod názvom „Team spirit“ vznikla počas spoločného pracovného dňa Čechov a Slovákov.
Súťaž opäť potvrdila šikovnosť a um slovenských zamestnancov. Veríme, že takéto víťazstvá budú neustále pribúdať a reprezentovať spoločnosť Whirlpool nielen na Slovensku, ale i v celom svete.
Značka Whirlpool je na Slovensku najznámejšou a najpredávanejšou značkou bielej techniky a závod v Poprade s ročnou produkciou viac ako 1,5 milióna kusov je najväčším výrobným závodom na výrobu práčiek v Európe. Spoločnosť plánovaný v roku 2004 obrat takmer 14 miliárd Sk.
Na slovenskom trhu predáva Whirlpool Slovakia značky Whirlpool a Polar.
Whirlpool Slovakia je iniciátorom projektu Detský čin roka, ktorý je v roku 2004 organizovaný už piaty krát.