Približne 10 % všetkých poľských domácností vlastní počítač. V súčasnosti pritom rastie počet osobných počítačov v Poľsku len veľmi pomaly. Vyplýva to z výskumu, ktorý uskutočnil Poľský centrálny štatistický úrad. Pre porovnanie, podľa prieskumu Ernst&Young bolo pokrytie domácnosti počítačmi v USA v roku 1998 vo výške 43%.
Pravdepodobným dôvodom pomalého nárastu počtu počítačov je, že väčšina obyvateľov, ktorí si ich kúpu môže dovoliť, tak už urobila. K ďalšiemu zvýšeniu počtu počítačov tak bude môcť dôjsť až po tom, ako sa životná úroveň zvýši natoľko, aby si ich domácnosti mohli znovu dovoliť nakupovať. Ako sa v správe uvádza, najbližšie výraznejšie zvýšenie životnej úrovne bude možné očakávať až po vstupe Poľska do Európskej Únie, ktoré sa však neuskutoční skôr ako v roku 2003. Pokrytie osobnými počítačmi je pritom hlavným faktorom pri rozvoji elektronického obchodu.
Podľa ďalšej štúdie 70 % osôb, ktorí sa plánujú pripojiť k internetu v blízkej budúcnosti, tak urobia zo svojho domu. Iba 18 % osôb plánuje využívať internet v práci. Nízka penetrácia počítačov v domácnostiach, jej pomalý rast a malý počet počítačov pripojených na internet môže spôsobiť spomalenie rozvoja využívania internetu a tým pádom aj rozvoja elektronického obchodu.
Počet užívateľov internetu vzrástol podľa štúdie zo 6 % v roku 1998 na takmer 16 % v roku 2000. Z toho približne 11 % z celkovej vzorky sa na internet pripája minimálne raz za mesiac. V Poľsku teda žije v súčasnosti 2,4 až 3,3 mil. užívateľov internetu. Približne 60 % užívateľov je vo veku 15-30 rokov a 65 % z používateľov sú muži. Asi 50-55% užívateľov žije v mestách s počtom obyvateľov 100 tis. a viac a približne 30 % z nich žije v piatich najväčších poľských mestách.
Poľskí užívatelia internetu sú zväčša vysokoškolsky vzdelaní, keď ich počet tvorí 25 % zo všetkých užívateľov, pričom z celkovej populácie tvoria vysokoškoláci len 9 %. Podľa predmetu činnosti tvoria stredoškoláci a vysokoškoláci tvoria jednu tretinu užívateľov, súkromní podnikatelia pätinu a úradníci 25 % užívateľov. Ako sumarizuje štúdia, poľský užívateľ internetu je mladý, vzdelaný muž, žije vo veľkých mestách a zvyčajne má úradnícke zamestnanie.