Objem inzercie v prvej polovici tohto roka dosiahol sumu 8,02 mld. Sk, čo v porovnaní s rovnakým obdobím predchádzajúceho roku predstavuje nárast o 18,7 %. Podľa monitoringu spoločnosti TNS najviac investícií smerovalo do televíznej reklamy, ktorá dosiahla podiel 71,1 %. Druhým najväčším reklamným nosičom je tlač s 19-percentným podielom. Podiel reklamy v rádiách zaznamenal 6,4 %, zvyšok tvorí vonkajšia reklama a kinoreklama.
Na televíznu reklamu jej zadávatelia vynaložili 5,7 mld. Sk, pričom podiel televízie Markíza predstavuje až 76 %. Podiel STV je na úrovni takmer 17 %, televízie JOJ 6 % a TA3 s 1-percentným podielom. Klienti na inzerciu v tlači vynaložili 1,53 mld. Sk. Oproti prvej polovici minulého roka to znamená viac ako 19-percentný nárast. Najviac prostriedkov minuli na inzerciu do Nového času, Plus 7 dní, denníkov Sme a Pravda a do časopisu Markíza. Reklama v rádiách vzrástla medziročne o 11,2 %. Prvé miesto v objeme inzercie získalo rádio Okey s 111,3 mil. Sk. Nasledujú rádio Express, Fun rádio, rádio Twist, Slovensko 1 a Rock FM rádio.
Najväčším zadávateľom reklamy bol za prvých šesť mesiacov tohto roka Eurotel s 341 mil. Sk. Orange do reklamy investoval 321 mil. Sk a umiestnil sa na druhom mieste. Slovenské telekomunikácie so 198 mil. preinvestovaných finančných prostriedkov dosiahli tretiu priečku.