Približne 70 % slovenských užívateľov internetu, ktorí nemajú doma pripojenie, uvažuje o zriadení domáceho pripojenia. Pre internetových providerov to znamená zhruba 300 tisíc potenciálnych zákazníkov. O domácom pripojení neuvažuje približne 20 % užívateľov, rozhodnutých ešte nie je 12,6 %. Najčastejším spôsobom platby za domáce pripojenie je pritom mesačný paušál, ktorý využíva takmer 70 % opýtaných. Približne pätina užívateľov platí podľa dĺžky pripojenia, zvyšných približne 10 % nepozná spôsob platenia. Vyplýva to zo Správy o slovenskom internete, ktorú vypracovala spoločnosťou Taylor Nelson Sofres Factum Slovakia (TNS).
Najväčší počet užívateľov sa na internet pripája zo zamestnania. Takmer polovica respondentov má pripojenie na internet doma. Tretie najčastejšie miesto, kde majú užívatelia prístup na internet, je škola s viac ako 20 %. Do internetovej kaviarne sa chodí pripojiť 15 % respondentov. Užívatelia využívajú internet podľa prieskumu veľmi často. Približne 70 % sa pripojí na internet niekoľkokrát denne, pričom návšteva trvá najčastejšie jednu hodinu. Dve hodiny strávi na internete približne 20 % užívateľov.
Prieskum TNS sa venuje aj analýze správania slovenských užívateľov. Väčšina z nich podľa výsledkov prieskumu využíva možnosť posielať e-maily prostredníctvom e-mailových služieb, ktoré poskytujú schránku zadarmo. Najčastejším dôvodom využívania takéhoto e-mailu je ľahká prístupnosť ku svojej schránke. Respondenti, ktorí majú vlastnú e-mailovú schránku, ju najčastejšie používajú niekoľkokrát denne. Najznámejšou a najviac využívanou free e-mailovou službou je Pobox.sk.
Podľa decembrovej správy TNS sa na Slovensku na internet pripája približne 15 až 17 % populácie. Podľa výsledkov výskumu týkajúceho sa využívania internetovej siete priemerný slovenský užívateľ internetu je muž vo veku 29 rokov s minimálne stredoškolským vzdelaním.
Taylor Nelson Sofres poskytuje marketingové služby hlavným národným a nadnárodným
spoločnostiam operujúcim vo viac než 50 krajinách. Sieť zastúpení spoločnosti pokrýva viac ako 30 krajín sveta, čo radí túto marketingovú skupinu na štvrté miesto v celosvetovom rebríčku.