Na vysokú informovanosť verejnosti o zavedení novej euromeny poukázal aj jesenný prieskum Európskej komisie (EK). Podľa jeho výsledkov sa cítilo byť dobre informovaných o eure 80 % opýtaných Slovákov. Rok predtým pritom takto odpovedalo iba necelých 50 % respondentov. Martin Šuster v tejto súvislosti poukázal aj na výsledky rovnakého prieskumu v ostatných krajinách, ktoré euro zaviedli pred Slovenskom. Pred dvoma rokmi v Slovinsku sa cítilo byť o príchode spoločnej meny dobre informovaných 82 % obyvateľov. Minulý rok na Malte to však bolo iba 74 % a na Cypre len 67 % opýtaných.
Podľa riaditeľa Ústavu pre výskum verejnej mienky ŠÚ SR Tibora Kružlíka je hlavnou filozofiou informačnej kampane informovať občanov o zavedení novej meny. „Kampaň nebola kampaňou presviedčacou, ale bola kampaňou informačnou,“ konštatoval Kružlík. Informačná kampaň však nekončí dňom zavedenia eura. Podľa Martina Šustra bude predovšetkým jej mediálna časť pokračovať aj v budúcom roku. Vývoj na Slovensku na prelome rokov ako aj počas prvých dní po oficiálnom zavedení novej spoločnej euromeny bude prostredníctvom prieskumov verejnej mienky sledovať aj EK.