Finančná správa uviedla do prevádzky špeciálnu podstránku k projektu obojsmernej komunikácie (OBK). Od začiatku budúceho roka totiž mení spôsob komunikácie s daňovými subjektami. Po sprevádzkovaní OBK bude finančná správa všetky rozhodnutia a úradné dokumenty zasielať elektronicky na Ústredný portál verejnej správy (ÚPVS). Klienti na novej podstránke nájdu detailné informácie o všetkých dôležitých zmenách. V tlačovej správe o tom informovala hovorkyňa finančnej správy Martina Rybanská.
Novú podstránku bude finančná správa pravidelne aktualizovať. Daňové subjekty na nej nájdu všetky potrebné informácie k projektu na jednom mieste. Dozvedia sa napríklad, ako bude fungovať OBK, jej výhody, na podstránke rovnako nájdu informácie o všeobecných podaniach na ÚPVS a PFS, ako aj o elektronickom a papierovom doručovaní. Okrem špecializovanej podstránky sú klientom k dispozícii v prípade otázok k projektu OBK aj konzultanti call centra finančnej správy.
Obojsmerná komunikácia pre daňovú oblasť nadväzuje na už existujúcu obojstrannú elektronickú komunikáciu medzi colnými úradmi a ich klientmi v oblasti správy spotrebných daní. Cieľom finančnej správy je zefektívniť a zrýchliť vzájomnú komunikáciu. Daňovníci navyše získajú lepší prehľad o svojich povinnostiach a z pohodlia domova si budú môcť pozrieť, čo budú potrebovať, keďže už nebudú mať povinnosť prevziať si úradný dokument na pošte.