Popredná svetová ratingová agentúra Fitch pôsobí od 29. januára tohto roka pod novým menom – Fitch Ratings.
„Premenovanie našej organizácie na Fitch Ratings deklaruje náš záväzok byť prominentným poskytovateľom vysokokvalitných ratingových hodnotení a analýz,“ uviedol prezident a generálny riaditeľ Fitch Ratings Stephen W. Joynt. „Tvrdou prácou, zameraním sa na potreby investorskej komunity a strategickými akvizíciami sme upevnili pozíciu organizácie ako jednej z troch najvýznamnejších ratingových agentúr pripravenej uspokojovať rastúci globálny dopyt po ratingových hodnoteniach,“ zdôraznil.
Fitch Ratings zároveň uviedla nové logo. Predchádzajúce logo agentúry bolo grafickou reprezentáciou spoločností, ktoré agentúru založili (Fitch IBCA, Duff & Phelps). Nové logo podľa Joynta komunikuje myšlienku, že Fitch Ratings je jedinečnou spoločnosťou s jedinečným cieľom. „Fitch Ratings sa stane ratingovou agentúrou, na ktorú sa investori môžu spoľahnúť pre jej hĺbkový, jedinečný a presný pohľad na úverovú dôveryhodnosť,“ skonštatoval šéf agentúry.
Agentúra Fitch Ratings udeľuje ratingové hodnotenia v 75 krajinách. Po celom svete disponuje 40 pobočkami, pričom zamestnáva viac ako 1 200 pracovníkov. Ratingové známky udeľuje viac ako dvom tisíckam finančných inštitúcií, tisícke podnikov a viac ako 800 poisťovniam. Monitoruje a hodnotí rating viac ako 70 štátov. Agentúra má dvojitú centrálu v New Yorku a Londýne a jej 100-percentným vlastníkom je spoločnosť FIMALAC so sídlom v Paríži.