Tržby z internetového maloobchodného predaja v USA presiahli v roku 2000 sumu 28 mld. USD. Oproti roku 1999 je to nárast o takmer 11 mld. USD a oproti roku 1998 dokonca o 20 mld. USD. Internet pritom doma alebo v práci využíva takmer 113 mil. dospelých Američanov. Vyplýva to z každoročnej správy Amerického úradu pre prieskumy.
Podľa tohto prieskumu míňali americkí spotrebitelia peniaze na internete v najväčšom objeme za letenky, na ktoré vydali celkovo 7,8 mld. USD. Tržby za internetový predaj PC dosiahli 5,1 mld. USD a softvéru 1,3 mld. USD, čo znamená, že zhruba každý štvrtý počítač a 20 % softvéru sa predalo on-line. Tržby za rezervácie izieb v hoteloch dosiahli 2,1 mld. USD. Na internete sa tiež predalo približne 6 % kníh so súhrnnou hodnotou 1,9 mld. USD.
Osobný počítač vlastní v USA 42,1 % domácností, pričom najväčšia penetrácia PC a internetového pripojenia v tichomorskej oblasti. Najmenšia penetrácia je podľa správy medzi černošskými domácnosťami, počítač vlastní približne 23 % z nich. Najväčšiu penetráciu PC spomedzi jednotlivých štátov v USA má Washington s 36,6 %.
Správa tiež poukazuje na nárast počtu verejných škôl, ktoré sú pripojené na internet. Kým v roku 1995 vlastnilo pripojenie 50 % verejných škôl, v roku 1999 to bolo 95 %.