V roku 2003 budú klasické PC stále dominantným internetovým kanálom s 87-percentným podielom na obchodných a reklamných výnosoch. Napriek rastu pripojení z iných platforiem sa budú digitálne televízory podieľať len 11 percentami a mobilné telefóny iba 2 percentami na celkových výnosoch. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti Jupiter Research.
Situácia na európskom internetovom trhu podľa prieskumu ukazuje, že Európa ešte stále neporozumela možnostiam internetu. Kým tradičné firmy prechádzali na web len veľmi pomaly, súčasné firmy prevádzkujúce portály, e-commerce alebo tvorbu stránok previedli svoje služby na mobily a digitálne TV bez toho, aby získali informácie, čo zákazníci očakávajú od týchto médií.
Podľa prieskumu budú na internete dominovať tradičné firmy, ktoré úspešne zvládnu prechod na „každodenný internet“ a dokážu predávať svoje produkty cez elektronické kanály podľa požiadaviek zákazníkov. Mnohé internetové spoločnosti skrachovali, pretože sa spoliehali výlučne na príjmy generované internetom. V budúcnosti preto príde vlna vzájomných akvizícií medzi tradičnými a internetovými spoločnosťami.