Viac ako 75 % Britov uprednostňuje komunikáciu s bankou v lokálnej pobočke pred telefónom alebo internetom. Informovala o tom najväčšia hypotekárna banka na britskom trhu Halifax Group Plc, ktorá citovala výskum spoločnosti zaoberajúcou sa trhovými informáciami Taylor Nelson Sofres Plc.
Banka v súčasnosti realizuje dvojročný projekt v hodnote 120 mil. GBP, ktoré smerujú na založenie telefónnej a online banky tzv. inteligentného finančníctva. Ide o retailovú banku, do ktorej majú zákazníci vstup len prostredníctvom telefónu alebo internetu. Halifax uviedla rozsiahlu škálu účtov v novej banke, ktoré podľa nej zaujmú lepšou kvalitou pre zákazníkov v porovnaní s jej tradičnými bankovými pobočkami.
Podľa slov generálneho riaditeľa banky Jamesa Crosbyho cieľom banky Halifax je zdvojnásobiť jej podiel na britskom trhu retailového bankovníctva.